Ali so vsi podatki na spletni strani 100% pravilni?

Zaloga in cene artiklov na Sonus Art spletni strani se posodabljajo vsakih 30 minut, zato so ti podatki v večini primerov natančni. V kolikor cena na spletni strani iz nekega razloga ni enaka dejanski ceni izdelka, lahko prodajalec (Sonus Art) in kupec izkoristita svojo pravico do odstopa od naročila, skladno s splošnimi pogoji poslovanja. Obenem izjavljamo, da se v največji možni meri trudimo na spletni strani vedno prikazovati resnične in pravilne podatke. Vseeno pa Sonus Art d.o.o. ne more garantirati 100% pravilnosti vseh prikazanih informacij o izdelkih in ponudbi - ob izrednih primerih je možno odstopanje od resničnih podatkov in podatkov navedenih na spletni strani. Ob kakršni koli spremembi, ki vpliva na naročilo, se zavezujemo k preverbi naročila in kontaktiranju kupca, da bi se skupaj dogovorili o alternativnih možnostih v skupno zadovoljstvo, ob očitni in nenamerni napaki pa si pridržujemo pravico preklica naročila. Ravno tako ne moremo garantirati v popolno zanesljivost fotografij izdelkov, ki se lahko razlikujejo od dejansko dobavljivih izdelkov, zato so fotografije informativnega značaja.

Ali so vsi izdelki na spletni strani vedno dobavljivi?

Ob vsakem izdelku je obvestilo o njegovi dobavljivosti. Artikli, ki trenutno niso na zalogi so dobavljivi v roku od 5-30 dni. V kolikor izdelek trenutno ni na zalogi se lahko prijavite na obveščanje, ki vas opozori na prihod nove zaloge.

Ali lahko plačam naročilo s kreditno kartico - na obroke?

Možno je plačilo do 12 obrokov brez obresti pri uporabi naslednjih kreditnih kartic: American Express®, Diners®, MasterCard®, Visa®. Ob enem pa lahko naročilo poravnate z enkratnim plačilom z Maestro® kartico.

Kakšen je dostavni rok za naročila?

V kolikor so izdelki na zalogi, naročilo in plačilo pa izvedete pred 12. uro, v večini primerov odpošljemo še isti delovni dan. Povprečen čas dostave znaša 2-3 delovna dneva. OPOMBA: v kolikor ste izbrali plačilo po predračunu, lahko izdelke za vaše naročilo rezerviramo največ 5 dni

Ali lahko zamenjam artikel naročen na internetu?

V primeru, da niste zadovoljni s prejetim izdelkom, ga lahko vrnete v roku 14 dni in mi vam bomo vrnili celotno kupnino! Več o vračilu si lahko preberete tukaj: Vračilo

Ali imajo izdelki garancijo?

Na vse izdelke ponujamo garancijo od 12 do 60 mesecev. Za več informacij o garanciji si preberite: Garancija

Kdo nudi storitev servisa?

Za pooblaščeni servis za vse naprave, ki so kupljeni pri nas, kot tudi prodajo rezervnih delov, skrbi podjetje KBZ elektronika, Trnjanska 117, Zagreb; tel: 01/6150 101. Če potrebujete uveljavljati garancijo ali potrebujete rezervne dele se obrnite na nas in z veseljem vam bomo pomagali.

Kakšna je cena dostave?

Dostava po celotni Sloveniji je brezplačna za naročila nad 40€. Za nižje zneske se dostava plača 3.5€.

V katere države je možna dostava?

Po zgoraj navedenih pogojih je trenutno možna dostava zgolj znotraj Slovenije. Če bi želeli dostavu v druge države je to možno zgolj po dogovoru, kontaktirajte nas in preverili bomo pogoje dostave in njeno ceno.

Kaj storiti, če moje naročilo ni prispelo v 2 delovnih dnevih?

Takoj, ko vaše naročilo oddamo v dostavo, vam pošljemo kodo za sledenje, s katero lahko kadar koli preverite stanje vašega naročila (http://in-time.hr/sledenje/). V kolikor vaše naročilo ni dostavljeno v pričakovanem času (2-5 delovnih dni, glede na pogoje dostavnega podjetja), nam na email naslov [email protected] in z veseljem vam bomo pomagali.

Kaj storiti, če sem naredil napako pri naročilu?

Ne skrbite! Pošljite nam email, pokličite nas ali enostavno izpolnite še eno naročilo in pod OPOMBA vpišite "Popravilo naročila". Obdelali bomo le zadnje naročilo in uporabili podatke, navedene v njem.

Kaj storiti če potrebujem račun na pravno osebo?

Pri naročilu ne pozabite vpisati podatke podjetja (ime, naslov, davčno številko) pod opombe.

Kaj storiti, če želim poslati naročilo brez računa (za darilo)?

Pri naročanju izdelka ne pozabite napisati v opombo, da bi želeli dostavo brez računa in naslov za dostavo kot darilo. Račun vam bomo nato poslali po emailu.

Na koga se lahko obrnem glede reklamacije kupljenega izdelka?

Vsa vprašanja in pripombe glede izdelkov ali naročila nam lahko posredujete na email naslov [email protected], po telefonu XXXXXX ali v živo v poslovalnici (Kristalna palača - BTC, Ljubljana).

Kje si lahko v živo ogledam vaše izdelke?

Naše izdelke si lahko v živo ogledate v naši poslovalnici

Newsletter
Naročite se na novice in bodite obveščeni o novostih, posebnih ponudbah, akcijah.