Bowers & Wilkins - Zgodovina avdio velikana

Bowers & Wilkins - Zgodovina avdio velikana

Leta 1966 sta John Bowers in njegov najboljši prijatelj Peter Hayward ustanovila podjetje, ki se je takrat imenovalo B&W Electronics, v Worthingu na južni obali Anglije. Oba sta se strinjala, da bosta živela pošteno in ves dobiček podjetja vlagala v razvoj podjetja in raziskave v iskanju perfektnega zvočnika.

1960 - 1969:

1965: Začetki

 Bowers & Wilkins je sedaj zelo veliko podjetje z ogromno distribucijsko verigo in strankami po celem svetu. Začelo pa se je z Johnom Bowersom, ki je ročno sestavljal zvočnike za lokalne stranke v Worthingu in zahodnem Sussexu, v zadnjem delu trgovine z elektroniko, kjer je tudi naletel na prijatelja Roya Wilkinsa.

1966: B&W Electronics Ltd

S podbudi s strani starejše gospe, ki so jo klicali Miss Knight je sledilo, da je John Bowers ustanovil podjetje B&W Electronics Ltd, saj je bila gospa tako navdušena nad Johnom in njegovim znanjem o klasični glasbi. Navdušena pa je bila tudi nad zvočniki, ki ji jih je John Bowers naredil, tako da je v svoji oporoki Johnu Bowersu zapustila £10,000 za razvoj podjetja.

1966: P1

 Še isto leto je podjetje B&W Electronics Ltd predstavilo Bowers & Wilkins zvočnik P1. Ogrodje in filter sta bila narejena in last Bowers & Wilkinsa, gonilne enote pa so bile od drugje. Dobiček, ki so ga prinesli ti zvočniki je Johnu Bowersu dovolil nabavo kalibracijske opreme.

1968: Domači monitorji

Bowers & Wilkins je od vedno stremel k proizvodnji zvočnikov v vseh cenovnih razredih. Tako so domači monitorji v obliki DM1 in DM3 začeli to pot cenovno dostopnih zvočnikov. Ideja domačih monitorjev je živela dolge generacije izvrstnih dostopnih zvočnikov vse do današnje nagrajene Bowers & Wilkins 600 serije.

 

1970 - 1979:

Leto 1970 je začelo desetletje velikih mejnikov za Bowers & Wilkins. To je bilo desetletje, ki je videlo podjetje prvič uporabiti kevlar za stožec zvočnika. In prvič se je pojavil zvočnik 801, ki je kmalu postal referenčni zvočnik skoraj povsod po svetu v klasičnih studiih, tudi v EMI Abbey Road, Decca and Deutsche Grammophon.

1970: DM70

 Brez DM70 bi Bowersove sanje o perfektnem zvočniku lahko ostale le fantazija. Kritiki so se strinjali z Bowers & WIlkins inženirji, da je zvok iz njihovih 11-module, elektrostatičnih srednje/visoko frekvenčnih enot, veliko odkritje. Z ukrivljenim tankim ohišjem je DM70 spremenil oblike zvočnikov za vedno.

1974: Kevlar

Testiranja zvočnških enot je pokazalo, da Kevlar®, tkanina uporabljena v neprebojnih jopičih, lahko prelomi stoječe valove tako učinkovito kot ustavi krogle. Rumeni Kevlarjev srednjetonec je postal Bowers & Wilkinsov patent in znak naravnega zvoka zvočnikov.

1975: Kenneth Grange

Bowers & Wilkins je zaposlil Kennetha Grangea, ustanovitnega partnerja Pentagrama in ene od Angleških vodilnih dizajnerjev, za delo na dizajnu njihovih zvočnikov. Razmerje je prineslo nekaj neverjetnih zvočnikov prav do vključno značilnega Diamonda leta 2005.

1976: DM6

Kevlar® enote so prvič ugledale luč v legendarnem DM6. Zasnovan s strani Kenetha Grangea je bil DM6 poznan po nazivu ''noseč pingvin''.

1977: DM7

DM7 je označil prihod osvobojenih tviterjev od glavnega ohišja, kar je osvobodilo visoke frekvence in omogočilo zvok Bowersa & Wilkinsa, ki je bil najbolj resničen do sedaj. Dobro izboljšana verzija tehnologije ''Tweeter on top'' se nadaljuje tudi pri današnjih zvočnikih.

1979: 801

Originalni 801 je prispel v moderno dobo high-end zvočniških dizajnov. Vrhunske enote izolirane v ločenih komorah prinesejo zvok do sedaj še neslišan realizem. To je 801 naredilo potrebo v najboljših studiih in avdiofilskih domovih. Tradicija zadržana tudi od kasnejših 800 serije zvočnikov.

 

1980 - 1989:

Po sledeh velikemu uspehu 801, je Bowers & Wilkins začel leta 1980 ponovno investirati dodatne prihodke za financiranje raziskav in razvoja. To desetletje je uvidelo ustanovitev zgradbe namenjene popolnoma raziskavam. Na žalost pa je v tem desetletju umrl tudi John Bowers.

1981: Steyning, ustanovitev raziskovalnega centra

John Bowers je ustvaril sedaj svetovno znan Steyning Research Establishmnet, pogosto poimenovan kot ''Univerza Zvoka'' s strani novinarjev, ki so obiskali. SRE vsebuje ekipo specialnih akustičnih in elektronskih inženirjev, ki imajo možnost dizajnirati, testirati in izdelavo po svoji želji.

1986: Matrix 1, 2 in 3

Ob izdelavi čudežev pri zvočniških komponentah se je Bowers & Wilkins osredotočil na izdelavo strukture zvočnika. Kar je ohišje potrebovalo je bila hrbtenica, ki bi vse skupaj držala skupaj. Matrix™ je s sestavljajočimi paneli potisnila attack basa še en korak dlje.

1987: John Bowers

Smrt Johna Bowersa

1988: Abbey Road Studios

Abbey Road Studios je posvojil Bowers & Wilkins Matrix 801 v svoj studio. To razmerje se nadaljuje še danes in Abbey Road inženirji so stalni obiskovalci Steyning Research Establishment. Bowers & WIlkins 800D je danes referenčni monitor v Abbey Road studiu.

1989: Morten Warren

Bowers & Wilkins imenuje Morten Warrena za glavnega oblikovalca in naredi njegov Emphasis 'diplomski projekt' zvočniškega dizajna. Warren je to še nadaljeval in financiral eno najboljših britanskih dizajnerskih agencij, in je zaslužen za Bowers & Wilkins trenutni dizajn, tudi za ikonični Zeppelin in P5 slušalke.

 

1990 - 1999:

V desetletju od 1990 naprej je bilo videti veliko število napredkov pri Bowers & WIlkinsu, vključno z velikim številom novih izdelkov. Prav tako so iz Steyning REsearch Establishment prišle nove ideje za neverjetne zvočnike.

1991: Serija 600

Koncept domačih monitorjev, ki se je začel leta 1986 se nadaljuje, serija 600 je odprla možnosti za high-quality zvok povsem novim poslušalcem. Bowers & Wilkinskov cenovno dostopni razred serije 600 je do danes bil že štirikrat posodobljen in je dobil in dosegel ogromno nagrad in dobrih ocen.

1991: Silver Signature

Za Bowers & Wilkinsov petindvajseti rojstni dan je predstavil bližanje inovativnosti in moči. Srebro, boljši prevodnik kot baker, se je izkazalo kot najboljše za zvočniško ožičenje. Ekstravagantno morda, vendar ultra zloščene visoke frekvence in natančen bas naredita poslušanje na Silver Signature popoln užitek.

1993: Nautilus

Po petih letih raziskav so Bowers & Wilkins inženirji stopili izven ograd in ustvarili Nautilus™. Ravne stene so izginile, skupaj z njimi pa tudi skoraj vsaka distorzija zvočniške škatle.

1998: Nautilus 800 Serije

Nautilus je spremenil vse. Bowers & Wilkins zvočniki še nikoli niso imeli takega izgleda ali zvoka. Veliko časa je vzelo, da so pretvorili nov pristop Nautilusa za komercialni zvočnik, vendar tehnologija trickle-down je prišla nasproti v visoko pričakovani Nautilus 800 seriji.

 

2000 - 2009:

Prvo desetletje novega tisočletja je videlo veliko število ogromnih dogodkov v zgodovini Bowers & Wilkinsa. Dramatični napredek tehnologij v subwoofer in tweeter tehnologiji, prihod povsem novega tipa strank po zahvali iPoda.

2001: Signature 800

Ekskluzivni Signature 800 zvočnik je bil ustvarjen za proslavitev 35. rojstnega dne Bowers & WIlkinsa. Ustvarjen na močni podlagi Nautilus 800 serije je Signature 800 pokazal tudi izboljšano izdelavo ogrodij z čudovitim ''Tiger Eyes'' lak finišom.

2004: PV1

Bowers & WIlkinsov zaobljeni dizajn zvočnikov je dosegel vrh z okroglim 'Pressure Vessel'' subwooferjem, PV1. Znova je inspiracija izvirala iz genialne narave. Tokrat je bil balonček, ki je zagotovil dizajn. Od takrat še vedno v izdelavi, večkrat nagrajeni je PV1 postavil nove standarde bas predstave.

2005: Diamantne kupole

Diamanti niso le za visoko družbo; so tudi za visoke tone. Ni bilo enostavno za Bowers & Wilkins izboljšati že tako izvrstno tehnologijo aluminijastih tviterjev, vendar so s poskusi izdelave iz sintetičnih diamantov odkrili neverjetno. Dokler človek ne bo razvil sluha kot netopirji, je to najslajši tviter, ki ga boste slišali.

2006: Signature Diamond

Za ubeležitev 40. obletnice Bowers & Wilkinsa so ustvarili Signature Diamond, mešanico starega in novega. Iz starega so prevzeli vrnitev dizajnerja Kenetha Grangea za ta poseben projekt. Novo pa so bili na novo razviti diamantni tviterji.

2007: Zeppelin

iPod je pri veliko ljudeh spremenil način poslušanja glasbe. Zmožnost prenašanja naokoli in imeti tisoče skladb je definitivno spremenilo trg za on the go glasbo. Vendar ikonični, večkrat nagrajeni Zeppelindovoljuje ljudem, da dobijo največ od digitalne glasbe, ne da bi sploh prižgali računalnik.

2007: Jaguar avdio sistem za avto

Sanjski zvok za sanjski avto. To je bila želja za Jaguar C-XF konceptni avto. Ta klic Jaguarja k inženirjem Bowers & WIlkinsa je prinesel rezultat in začetek razmerja, ki je prinesel neverjetne avdio sisteme v izvrstnih avtomobilih kot so XK, XF in XJ.

2007: Society of Sound

Society of Sound je združenje ljudi, ki so ljubitelji zvoka. Vsebuje člane kot so Peter Gabriel, blog za debate in pomoč, high-quality download glasbeni strežnik, dokazuje, da digitalni zvok ni nujno slab. Je del Bowers & WIlkins predanosti, da zagotovi najboljši zvok, ne glede na obliko.

 

2010 -

V drugem desetletju 21. tisočletja je Bowers & WIlkins nadgradil signature tehnologijo, kot tudi vstopil v nov trg. Diamantni tviterji so bili nadgrajeni in začeli so jih vključevati v več zvočnikov, medtem ko so bili oboževalci mobilne glasbe nagrajeni z prvimi Bowers & Wilkins slušalkami.

2010: 800 Diamond serija

Šesta reinkarnacija Bowers & WIlkinsovega paradnega zvočnika se je začela leta 2010. Velika novica je najavila diamantne tviterjie v vseh modelih višjega ranga. Izčrpna izboljšava avdio občutljivih elementov je pomenila, da je 800 Diamond serija najboljše zveneči zvočnik 800 serije do sedaj.

2010: P5

Bowers & Wilkins je ustvaril prvi par slušalk, kar je bil velik napredek. Luksuzne usnjene P5 slušalke za mobilni Hi-Fi so dovoljevale iPod in iPhone uporabnikom izkusiti Bowers & WIlkins zvok kjerkoli se nahajajo.

2010: MM-1

Bowers & Wilkins je hkrati tudi predstavil zvočnike namenjene računalniški uporabi. MM-1 model je prinesel glasbo iz računalnikov v življenje po zaslugi USB streaminga in odličnega vgrajenega DAC. Izredno dobro so bili sprejeti, ko so jih predstavili, prejeli so odlične ocene in pohvale tako z strani avdiofilov, kot tudi s strani tehnoloških navdušencev.