V-MODA: slušalke, ki so osvojile glasbeni svet so na voljo v Sloveniji!

V-MODA: slušalke, ki so osvojile glasbeni svet so na voljo v Sloveniji!

V-Moda je novi proizvajalec v naši ponudbi. To je proizvajalec, ki je z izdelavo svojih "fashion forward" slušalk spodbudil revolucijo v avdio industriji. V-Moda je priznani proizvajalec modno zasnovanih in nagrajevanih slušalk, ki so preverjene s strani velikega števila avdiofilov, zvočnih tehnikov in številnih DJ-jev. Ponudba vključuje kultne modele Crossfade M-100, Crossfade LP, XS, Zn, Wireless... 

Ideja o proizvodnji V-Moda slušalk je nastala med raziskovanjem ustanovitelja V-Moda hiše, Val Koltona, in še danes premika estetske in tehnološke meje. Val je diplomiral pri McCombs School of Business, na University of Texas, kjer je študiral Upravljanje informacijskih sistemov in finance. Po zaključeni diplomi je postal svetovalec za številna podjetja iz seznama "Forbes 500" in najbolj znane modne znamke. Po Ibizi je postal navdušen inovator, ki prijavlja veliko lastnih patentov. Vse to ob produkciji lastnih remixov najljubše glasbe in razvoju znamke V-MODA.

Rojen v Chicagu, domu house glasbe, Val Kolton, izvršni predsednik podjetja V-Moda je že zgodaj razvil zanimanje za tehnologijo. Programiral je že v osnovni šoli i se učil igrati več inštrumentov, od bobnjev do kitare. Raziskoval je novo glasbo in nove tehnologije, ne zgolj iz vidika potencialnega bodočega poklica, temveč tudi kot del kulture in življenjskega stila.

V-Moda XS V-Moda Crossfade LP2Crossfade M-100Crossfade wireless V-MODA je neposredni rezultat ideje, ki jo je Val dobil po poletju na Ibizi, kjer je užival v klubih z najboljšimi DJ-ji. Želel si je združiti sodobnost te kulture, ljubezen do dobrega zvoka in življenjskim stilom polnim potovanj, ki temelji na iskanju glasbe, mode in umetnosti. Ob vrnitvi v Los Angeles je Val nekega dneva opazoval žensko, ki je izstopala iz svojega Rolls Roycea, v ubijalski, povsem houte cotoure obleki. Edina malenkost, ki je kvarila to popolno sliko, so bile plastične slušalke. Pisalo se je leto 2002.

Kolton je tedaj ugotovil, kako bo uresničil svojo strast - izdelal bo slušalke, ki bodo vrhunsko oblikovane vendar tudi z odličnim zvokom, primernim tudi za zahtevnejše avdiofile. Narejene bodo le iz najboljših materialov - kovine namesto cenene plastike, znamka V-moda pa bo simbol pomembnosti življenjskega stila, ki se vrti okrog mode in glasbe.

"Prvi dan uradne prodaje Apple iPhone telefona je bila V-Moda edini zunanji proizvajalec kompatibilnih slušalk v Apple trgovinah. Za potrebe popularne nadaljevanke "True Blood" je V-Moda sklenila ekskluzivno pogodbo s HBO hišo in posebej zasnovala serijo slušalk po vzoru TV nadaljevanke. V-Moda slušalke so izbrali Giorgio Moroder, Sander Kleinenberg, Avicii, Roger Sanchez, Paul Oakenfold, Nadia Ali, Cosmic Gate, The Crystal Method ..."

Val Kolton in oblikovalec Joseph Bucknall sta leto dni delala cele dneve v najeti sobi v Hollywoodu in se utapljala v dolgovih. Prve V-Moda izdelke sta ustvarila in s tem zagnala znamko na Magic/PROJECT fashion showu s kolekcijo T-shirtov navdihnjenih s plesno glasbo, klobuki, zbirko CD-jev in prvo svetovno premiero kovinskih slušalk v različnih barvah in profesionalne kakovosti, ki so jih poimenovali "hearwear". Te slušalke so ravno tako prvič bile na voljo s kabli v različnih barvah. Ta show jima je končno prinesel nekaj dolgo pričakovanega prihodka. Val je nato obiskoval Melrose Avenue, od vrat do vrat, in ponujal svojo idejo modnim butikom.

V-Moda 3D printed Metal Headphones

Kljub njegovem prepričanju, da so slušalke del mode, mu je vsak lastnik trgovine odgovoril "slušalke so elektronika, nikogar ne zanima če so kovinske in v različnih barvah, potrebno jih je prodajati v trgovinah z elektroniko". V trgovinah z elektroniko pa so mu povedali "slušalke niso pomembna kategorija, zato jih imamo skrite za radio-budilkami". OK, povsem jasno je, da je Val-ova ideja bila pred svojih časom. Zgodovina je temu tudi potrdila.