Pogoji uporabe

Sonus Art vam zagotavlja, da boste prejeli vrhunsko storitev in prejeli odlično vrednost za vaš denar. V primeru, da niste zadovoljni s prejetim izdelkom, ga lahko vrnete v roku 14 dni in mi vam bomo vrnili denar!

Z uporabo te spletne strani Obiskovalec / Kupec potrjuje, da je seznanjen in se strinja s Splošnimi pogoji in ostalimi pogoji poslovanja (PDF) 

Prodajalec je podjetje Sonus Art d.o.o., Ameriška ulica 8, 1533 Ljubljana, Slovenija, s poslovno enoto/trgovino na naslovu BTC Ljubljana, Kristalna palača, Ameriška ulica 8, 1000 Ljubljana. Obiskovalec je obiskovalec te spletne strani, kupec je obiskovalec spletne strani, ki izpolni spletno/elektronsko naročilo, izvede plačilo s kreditno/debitno kartico, plačilnim nalogom/položnico/spletnim nakazilom/paypalom ali po povzetju.

Dostavo izvajamo v sodelovanju z dostavno službo In Time, naročilo je v dostavo predano po navadi isti ali naslednji delovni dan od prejema plačila (isti dan v primeru plačila do 12 ure). V kolikor ste izbrali plačilo po povetju bo naročilo odposlano še isti (če je naročilo izvedeno do 12 ure) ali naslednji dan.

Sonusart.si je registrirana domena podjetja Sonus Art d.o.o.

REGISTRACIJA IN NEWSLETTER

Ob registraciji ima vsak obiskovalec možnost prijave na naš newsletter.

V kolikor niste registriran obiskovalec oziroma kupec, vseeno pa bi radi prejemali naša obvestila, se lahko prijavite na naš newsletter s prijavo v spodnjem desnem delu vstopne strani.

PRIPOMBE IN PRITOŽBE

Spletna trgovina Sonusart.si (Sonus Art d.o.o.) vam omogoča, da svoje pisne pritožbe glede nakupov v spletni trgovini pošljete na e-mail: [email protected]

Na vse vaše pripombe in pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem času, vendar ne kasneje kot v 15 dneh.

IZJAVA O ZAŠČITI IN ZBIRANJU OSEBNIH PODATKOV

Sonus Art d.o.o. se je zavezal k zaščiti osebnih podatkov kupcev, med drugim tudi tako, da se zbirajo zgolj nujno potrebni podatki o kupcih/obiskovalcih, ki so potrebi za izvajanje nakupov. Ob enem se trudimo izobraževati naše kupce o načinu uporabe zbranih podatkov, redno dajemo kupcem možnost izbire načina uporabe njihovih podatkov, vključno z izbiro o prejemanju ali prepovedi uporabe njihovih podatkov za namene informiranja, predstavitev novosti in drugih marketinških namenov.

Vsi uporabniški podatki so skrbno varovani in dostopni zgolj zaposlenim, ki potrebujejo vpogled v njih za namen opravljanja svojega dela. Vsi zaposleni v Sonus Art d.o.o. in poslovni partnerji so odgovorni za varovanje uporabniških podatkov. Preberite več v Varovanje osebnih podatkov.

VARNOST PRI SPLETNEM PLAČILU

Pri plačila v naši spletni trgovini se uporablja Activa procesni center – napredni sistem za varno plačevanje s karticami na internetu.  

Stranka je v primeru plačila s kreditno ali debitno kartico preusmerjena na stran, ki jo upravlja in gostuje Activa procesni center (ponudnik Banka Koper), s čimer je zagotovljena najvišja možna varnost, vsi osebni in plačilni podatki vnešeni v procesu plačila pa so posredovani direktno v procesni center.

SPLETNO REŠEVANJE SPOROV  (velja od 15. 2. 2016)

S posebnim predpisom Evropske unije je na ozemlju celotne EU, od 15. 2. 2016 naprej, vzpostavljen nov sistem za reševanje sporov povezanih s spletnimi nakupi, s pomočjo ODR spletne strani, ki jo lahko najdete tukaj.

OBVESTILO O PIŠKOTKIH

Naša spletna stran uporablja piškotke (ang. cookies) za nudenje boljše uporabniške izkušnje, naprednih funkcij in shranjevanje podatkov pri vaših naročilih. Z uporabo spletne strani sonusart.si izjavljate, da se strinjate z uporabo piškotkov. V kolikor se ne strinjate z uporabo piškotkov, prosimo, da jih izklopite s pomočjo navodil v Obvestilo o piškotih, s čimer se naši piškoti ne bodo več shranjevali na vaše naprave.


Podatki o podjetju:

Sonus ART, trgovina, d.o.o.

Ameriška ulica 8

1533 Ljubljana

Naslov elektronske pošte:

[email protected]

Info telefon:

0590 47 47 0

Delovni čas trgovine je od ponedeljka do do petka med 09.00 in 20.00 uro, ter ob sobotah od 09.00 do 15.00 ure.

Spletna trgovina je odprta za naročila od 0-24 ure, vprašanja glede spletnih nakupov pa lahko pošljete na spletni naslov [email protected]

Vpis podjetja v sodni register:

Na podlagi sklepa Okrožnega sodišča Krško, opr.št. Srg 2015/30241 je bil dne 10.07.2015 opravljen vpis v sodni register

Matična številka: 6882471000, Davčna številka: SI37963848, osnovni kapital: 7.500,00 EUR


 

Navodila za vračilo artiklov:

  • Pred vračilom artikla nas predhodno kontaktirajte na email naslov [email protected] z namero o vračilu artikla
  • Ob vračilu artikla je potrebno priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za vračilo (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Sonus Art d.o.o., BTC - Kristalna palača, Ameriška ulica 8, 1533 Ljubljana.
  • Priporočamo vam, da uporabite dostavno službo (oz. Pošto Slovenije), ki omogoča sledenje pošiljke (priporočena pošiljka) in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo, potrebno je paziti na zaščito okrasne embalaže).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer so bile porabljene točke zvestobe, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Prejeta nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 0590 47 47 0 ali nam pišete na [email protected]. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, pošiljko ne sprejmite in nas o tem nemudoma obvestite po telefonu na 0590 47 47 0 ali [email protected]. Potrudili se bomo zadevo čim hitreje raziskati in urediti ponovno dostavo nepoškodovanega izdelka.

Reklamacije ob prevzemu pošiljke
Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom nas o tem nemudoma obvestite po telefonu na 0590 47 47 0 ali [email protected].

Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželjeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, navodila v slovenskem jeziku, garancije, kabli, obljubljena programska oprema na CD, DVD in drugih nosilcih, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na [email protected]. V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.

Prosimo, da upoštevate, da kot datum prejema izdelka šteje datum, ko prejmemo izdelek in celotno zahtevano dokumentacijo. V primerih, ko zahtevane dokumentacije ne boste dostavili v roku 7 dni po oddaji našega obvestila, vam bomo izdelek na vaše stroške vrnili.
Določila prejšnjega odstavka smiselno veljajo tudi za vse nakupe podjetij ter drugih pravnih oseb ter za potrošnike, ki nakupa niso opravili s sklenitvijo pogodbe na daljavo in želijo odstopiti od pogodbe.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Upravičenost vaše reklamacije bomo preverili ter vas v roku 8 dni obvestili o rezultatu postopka in nadaljnjih korakih.

Preklic opravljenega naročila
V kolikor bi želeli preklicati že oddano naročilo, nam to sporočite čim prej, oziroma najkasneje do časa oddaje naročila dostavni službi. V primeru, da naročilo prekličete pred oddajo dostavni službi, bo naročilo v celoti preklicano brezplačno. V kolikor bi želeli preklicati naročilo, ki je že predano dostavni službi pa je naročnik dolžen poravnati stroške pošiljanja.

Zavrnitve in spremembe računov
Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. Če ste davčni zavezanci, ta podatke vnesite v svojem profilu pred oddajo naročila. Fizične osebe, ki želijo, da je račun izstavljen na pravno osebo in tudi obratno ter pravne osebe, ki naročajo blago za druga podjetja in organizacije iz njihove skupine prav tako prosimo, da oddajo naročilo s pravimi podatki. Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika.

Vračilo izdelkov - odstop od pogodbe
Fizične osebe imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naslov [email protected] sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s pravočasno poslanim sporočilom, mora prejeto blago na naš naslov vrniti najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Če želite izdelek vrniti na naš naslov brez predhodne odpovedi, morate izjavo o odstopu od pogodbe ali izpolnjen obrazec za vračilo blaga dodati k izdelku; zgolj vračilo izdelka ne šteje kot odstop od pogodbe.

Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši. Upoštevajte, da sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • pri avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri tem velja, da je v primeru nakupa e-vsebin, na primer glasbenih datotek, kupec odprl varnostni pečat s trenutkom nalaganja e-vsebine)
  • če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij,
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik ali obleka po meri)
  • če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana...)
  • če gre za nakup hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi
  • če gre za nakup prevoza, gostinskih storitev, obisk prireditev in storitev za prosti čas, kjer obstaja zaveza, da bo naša obveznost izpolnjena v točno določenem trenutku ali v točno določenem roku
  • če gre za igre na srečo in storitve loterije.

Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni, z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Edini strošek, ki v tem primeru bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga ter v primeru, ko vrnjeni izdelki niso nepoškodovani in v nespremenjeni količini, tudi ustrezna odškodnina, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša:

  • v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR,
  • v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.
Pri nakupu v naši ali drugi pooblaščeni trgovini po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo. 
Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Varovanje osebnih podatkov
Sonus Art d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Sonus Art d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Sonus Art kluba: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Sonus Art d.o.o..
Sonus Art d.o.o. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste Sonus Art d.o.o. hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Sonus Art spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Sonus Art d.o.o..  Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Omejitev odgovornosti

Sonus Art d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Sonus Art d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Sonus Art d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Sonus Art d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Sonus Art d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Sonus Art d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Sonus Art d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Sonus Art d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Varovanje osebnih podatkov

Sonus Art d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Sonus Art d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Sonus Art kluba: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Sonus Art d.o.o..

Sonus Art d.o.o. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste Sonus Art d.o.o. hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Sonus Art spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Sonus Art d.o.o..  Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Newsletter
Naročite se na novice in bodite obveščeni o novostih, posebnih ponudbah, akcijah.