Bowers & Wilkins Nautilus - Ikona. Legenda. Navdih.

Bowers & Wilkins Nautilus - Ikona. Legenda. Navdih.

Nautilus – najbolj znan zvočnik na svetu praznuje 30. obletnico

Ultra vrhunski zvočnik Nautilus - kot noben drug, ročno izdelan po naročilu v tovarni Bowers & Wilkins v Worthingu že 30 let. Da bi obeležili to spoštljivo obletnico, je Bowers & Wilkins ustvaril edinstven model Nautilusa v osupljivi barvi Abalone Pearl – biserni zaključek, ki odlično predstavlja to pomembno obletnico. Biserna je popolna barva za 30. obletnico tega govornika, saj je to barva notranje lupine morskega mehkužca, ki je navdihnila ime Nautilus. Edinstveni zvočniki so odraz spretnosti in strasti pri izdelavi vsakega para, njihov vpliv na celoten svet zvoka pa je izjemen. Predstavljajo rezultat resnično izvirnega razmišljanja »zunaj okvirjev«, ki odlično povzema filozofijo znamke Bowers & Wilkins.   Bowers & Wilkins Nautilus Dejstvo, da je Nautilus še vedno najbolj vizualno osupljiv zvočnik, tudi 30 let po predstavitvi, je rezultat izjemne, prelomne vizije ustanovitelja podjetja Johna Bowersa, ki je sprožil projekt Nautilus tik pred svojo smrtjo, in vodilnega inženir, ki je nadaljeval njegovo dediščino, Laurence Dickie. Njihova ideja je bila preprosta, a izjemno zahtevna: narediti zvočnik, ki ne bo zvenel kot zvočnik. Nautilus je postal radikalen petletni projekt za raziskovanje, koliko negativnih učinkov ohišij zvočnikov je mogoče odpraviti z inovativnim dizajnom. Rezultat je bila revolucija v inženirstvu zvočnikov, ki je v zasnovo zvočnikov uvedla koncept eksponentno zožene cevi. Nautilusova cev je pozneje prejela Kraljičino nagrado za inovacije in je bila le ena od mnogih prebojev, razvitih za projekt Nautilus, ki bodo kasneje vplivali na vse prihodnje zasnove izdelkov podjetja.   Bowers & Wilkins Nautilus Skupaj z enako izjemnim modelom 801 – izborom profesionalnih glasbenikov po vsem svetu, je bil Nautilus ključni element pri promociji Bowers & Wilkins v vodilno svetovno avdio znamko. 30 let kasneje je Nautilus še vedno izdelan na enak način. Ironično je, da je za podjetje, ki je proizvodnjo avdiofilskih zvočnikov pripeljalo do novih industrijskih standardov avtomatizirane natančnosti, izdelava para zvočnikov Nautilus mukotrpen ročni proizvodni proces. Izdelava enega ohišja zvočnikov traja več kot en teden – in to pred brušenjem, barvanjem ali poliranjem vsakega ohišja. Ni čudno, da je povpraševanje po Nautilusu v njegovem 30-letnem obstoju nenehno presegalo ponudbo, čakalna lista za nov model pa je trenutno 2 leti. Nič v avdio industriji ne zveni ali izgleda kot Nautilus, ki še danes ostaja ikona radikalnega razmišljanja in revolucionarnega oblikovanja. Konec 30. obletnice Abalone Pearl je osupljiv poklon enemu najbolj legendarnih zvočnikov, ki so bili kdaj ustvarjeni. Predsednik znamke Bowers & Wilkins Dave Sheen je komentiral 30. obletnico, da je Bowers & Wilkins še vedno zavezan napredku v prihodnosti visokozmogljivega zvoka v svojem portfelju izdelkov, kjer je Nautilus najpomembnejši. "Nautilus izraža in poudarja izjemnost znamke Bowers & Wilkins in naš pristop brez omejitev pri ustvarjanju avdio izdelkov, ki zvenijo najbolje na svetu in imajo najlepši dizajn na svetu," je dejal Sheen. Nautilus je na voljo v treh standardnih barvah: kovinski polnočno modri, srebrni in črni. Bowers & Wilkins ponuja tudi storitev končne obdelave po meri, ki bo z doplačilom uskladila barvo izdelka s katero koli referenco, ki jo izbere stranka.      
Newsletter
Naročite se na novice in bodite obveščeni o novostih, posebnih ponudbah, akcijah.